Al jarenlang heb ik ervaring in de journalistiek. Tien jaar lang werkte ik op de redactie van het Sneeker Nieuwsblad, waarbij ik naast het werk voor de tweemaal per week verschijnende kranten ook afzonderlijke projecten coördineerde, zoals ieder jaar de Sneekweekkrant en de krant voor het Cultureel Festival Ut Sneek, een speciale krant ter ere van het 100-jarig bestaan van Tonnema in Sneek, een speciale krant voor het Antonius Ziekenhuis in Sneek en kranten voor de toenmalige woningstichting De Wieren.
Daarnaast schreef ik als freelance journalist voor diverse uitgaves, zoals een architectenblad, bouwkranten, ondernemerskranten en maakte ik in opdracht van Adrem / Aristo Uitgeverij in Drachten een jaarlijks terugkerende krant over het skûtsjesilen. Naar aanleiding van dit laatste project ben ik in 2005 gevraagd om de redactionele formule op te zetten voor een vakblad voor de gehele vissector. In een paar maanden tijd heb ik dit idee vormgegeven en is Vis in bedrijf ontstaan. Een vakblad voor de gehele visserijketen van visser en verwerker tot detaillist en toeleverancier. Het hoofdredacteurschap van Vis in bedrijf viel niet meer te combineren met het werk bij het Sneeker Nieuwsblad, waardoor ik de keuze heb gemaakt om fulltime in dienst te treden bij Aristo Uitgeversgroep in Drachten. Daar werd ik naast hoofdredacteur van Vis in bedrijf ook hoofdredacteur van het vakblad Vlees+.
Nadat de vakbladen in augustus 2011 zijn overgenomen door een andere uitgeverij werd het voor mij tijd om na te denken over mijn toekomst. Ik besloten om een volgende stap te zetten: het starten van mijn eigen bedrijf met het opzetten van nieuwe kranten/ bladen en het uitwerken van ideeën van opdrachtgevers als uitgangspunt. Natuurlijk kan ik hierbij putten uit de ervaring die ik al die jaren heb opgedaan.
Ik vind het een uitdaging om te zoeken naar precies die schrijfstijl, die de lezer het meest aanspreekt. Om nieuwe concepten te bedenken waar de markt écht op zit te wachten. Om uw visie te vertalen naar een artikel of bladformule die aansluit bij de wensen van de doelgroep. Om bestaande concepten te verbeteren en om totaalproducten te ontwikkelen. Zo wil ik graag mijn kennis en kunde inzetten voor uw bedrijf. Uiteraard met mijn RedactieVisie!